8.1. PROCEDIMENT DE DEVOLUCIÓ
Tots els productes comprats a la pàgina web de l'administrador es podran retornar i reemborsar, sempre que l'USUARI/CLIENT, comuniqui a l'administrador la seva intenció de retorn de producte/s adquirit/s dins el termini de 24 hores a la recepció o com a màxim de 5, dies naturals comptats des de la data de lliurament i que es compleixi el que estipula el contracte de compra del servei.
L'administrador de la pàgina web només acceptarà devolucions que compleixin els següents requisits:
Per al cas que no es pugui fer amb l'embolcall amb què es va lliurar, l'USUARI / CLIENT, haurà de tornar en un embolcall protector perquè el producte arribi a l'empresa de l'administrador de la pàgina web amb les màximes garanties possibles.
Devolució dels diners, si ho desitja, en articles no demanats expressament fora de catàleg o en els que marqui el contrari expressament en la descripció.
S'ha d'incloure una còpia de l'albarà de lliurament dins de l'embolcall, on a més es marquin els productes retornats i el motiu de la devolució.
Si el motiu de la devolució és imputable a l'administrador de la pàgina web (el producte és incorrecte o incomplet, no és el que s'havia demanat, etc.), l'import de la devolució serà reemborsat. Si el motiu és un altre, el cost de les despeses de devolució seran a càrrec de l'USUARI / CLIENT.
Per procedir amb una devolució, s'han de seguir els següents passos:
8.2. REEMBOSSAMENTS L'USUARI / CLIENT
Únicament en el cas que el servei lliurat físicament sigui defectuós o incorrecte, l'administrador de la pàgina web reemborsarà també a l'USUARI / CLIENT les despeses corresponents.
L'administrador de la pàgina web gestionarà l'ordre de devolució sota el mateix sistema que es va utilitzar per al pagament. L'aplicació de la devolució en el compte o targeta de l'USUARI / CLIENT dependrà de la targeta i de l'entitat emissora. El termini d'aplicació serà de fins a 30 dies per a les targetes de crèdit.