Curs d´elaboració de cervesa
L´Alex Ros fa un curs d´elaboració de cervesa i es quan neix l´interès per professionalitzar la cervesa artesana dins del Restaurant Xarlot.
La companyia cervesera Ilda’s Town Beer, ubicada al restaurant Xarlot, elabora cervesa artesana de primera qualitat a la vista dels clients. Un concepte innovador fins avui a Sant Cugat del Vallès que pretén apropar al consumidor el món de la cervesa artesana, cada cop més en boga al nostre país.
Ilda’s Town Beer produeix 4 varietats de cervesa creades a partir dels millors malts alemanys. D’aquesta manera, els clients poden escollir entre la ROS (un homenatge a la famosa cervesa rossa txeca), MAT (de blat i elaborada segons la tradició germànica), la CLOT (d’inspiració angloamericana per a paladars més desenvolupats) o la TORR (d’inspiració belga; negra, dolça i amb cos). Beuratges per a tot tipus de públic, que es poden degustar in situ al mateix Xarlot, així com als altres restaurants del grup (Matilda i Clotilda).
La companyia cervesera compta, a més, amb un model de maquinària únic al nostre país: la Braüteke de Kaspar Schulz. Una excel·lent microcerveseria professional amb una capacitat de producció de 10.000 a 100.000 litres/any, que permet omplir els barrils des del tanc o portar el beuratge directament a l’aixeta, tot proporcionant al client una cervesa fresca, artesana i de proximitat.
L´Alex Ros fa un curs d´elaboració de cervesa i es quan neix l´interès per professionalitzar la cervesa artesana dins del Restaurant Xarlot.
Es fan alguns viatges pel centre d´Europa i es quan visita la companyia Kaspar-Schulz de la ciutat de Bamberg. A partir de llavors es demana la maquinaria.
S´inicia la Microcerveseria tant esperada KASPAR SCHULZ.
Guanyem la 1º Medalla de bronze amb la cervesa TORR.
Formació amb les millors cerveseres del centre d´Europa amb tot l´equip ILDA´S i s'obté la titulació Bier Sommelier per l´escola Doemens
Guanyem la medalla d´Or a la categoria Lager Checa amb la nostra ROS dins del BARCELONA BEER CHALLENGE